After claiming 'personal problems' against Cain, Dos Santos reveals separation

chanman20chanman20 Posts: 4,843Free
http://www.tatame.com.br/apos-alegar-problemas-pessoais-contra-cain-cigano-revela-separacao/

After claiming 'personal problems' against Cain, Dos Santos reveals separation

by Tatame

São Paulo, Brazil
Brazilian fighter broke a decade of marriage (UFC Photo)

After losing the heavyweight belt to Cain Velasquez at UFC 155, Junior dos Santos claimed that the personal problems hindered because he was physically well. The fact is that in interview on Huck's Cauldron, the Santa Catarina revealed that split from Vilsana Piccozi, with whom he was married for ten years.

"She is the most important person in my life is the person who cares for me and I want to take care of her forever. But not love her more as a woman, "said the athlete the program's website.

The heavyweight, who lives in Salvador, Bahia, met his ex-wife at the time worked as a waiter and even thought of becoming a MMA fighter. Now he has the support of the family to recover the lost title in December last year.

"I want to fight him again. Even if it was not for the belt I wanted to fight him, that's not fought again. He was there physically but not mentally. "

Após alegar ‘problemas pessoais’ contra Cain, Cigano revela separação

Por Tatame

São Paulo, Brasil
Lutador brasileiro rompeu casamento de uma década (Foto UFC)

Depois de perder o cinturão dos pesados para Cain Velasquez, no UFC 155, Junior Cigano alegou que problemas pessoais o atrapalharam, pois estava bem fisicamente. O fato é que, em entrevista ao programa Caldeirão do Huck, o catarinense revelou que se separou de Vilsana Piccozi, com quem foi casado durante dez anos.

“Ela é a pessoa mais importante da minha vida, é a pessoa que cuida de mim e eu quero cuidar dela pra sempre. Mas não a amo mais como mulher”, declarou o atleta ao site do programa.

O peso-pesado, que mora em Salvador, na Bahia, conheceu a ex-mulher na época em que trabalhava como garçom e sequer pensava em ser lutador de MMA. Agora, ele conta com o apoio da família para recuperar o título perdido em dezembro do ano passado.

“Eu quero lutar com ele de novo. Mesmo se não fosse pelo cinturão eu queria lutar com ele, por que da outra vez não lutei. Estava lá fisicamente, mas mentalmente não”.
“But in the end, the most important thing to accept, is that no matter how alone you feel, how painful it may be, with the help of those around you, you'll get through this too."

Chael Sonnen will make Jon Jones look like the can that he is when he becomes the LHW Champion.

Frank Mir
Bj Penn
Nate Daiz
«1

Comments

Sign In or Register to comment.