Jump to content

King_Can

Free
  • Content Count

    26,485
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by King_Can

  1. The first two comments in the thread actually, genius
  2. Y’all hate on jeremey way too much. He has some of the best knockouts in ufc history
  3. King_Can

    Cain still in denial

    This is the exact opposite of denial.
  4. King_Can

    Diaz vs Masvidal Official For MSG November 2nd

    Great fight but this belt is dumb as ****
  5. Gotta he a women’s division since they only have 15-20 fighters ...
  6. King_Can

    Rumble Johnson returning to UFC early 2020

    Francis v rumble pls
  7. King_Can

    Ariel - Conor Interview

    Just saw the interview, the questions were pre set for Conor to answer with no follow up questions, pathetic
  8. King_Can

    Yoel v Costa immediate rematch

    I feel like I’m the only one who had costa winning
  9. King_Can

    UFC 241: Cormier vs. Miocic 2

    The last 3 fights are all bangers ^ TEAM DC
  10. King_Can

    BJ Penn still not done, Returning to face Nik Lentz

    Considering a 28 year old boxer just died to do brain injuries suffered in the ring I have to say Dana is more pathetic
  11. DC is gonna have a hay day with this one ...
  12. The prince of war is the real main event
  13. King_Can

    Masvidal wants title / McGregor next

    Mcgregor would eat a tree piece and a soda, QUICKTIME
  14. King_Can

    Who Do You Think Jones Fight's Next?

    Reyes or DC then Izzy during 2020 international fight week
  15. King_Can

    Who Do You Think Jones Fight's Next?

    I feel like they’re building up an Izzy / Jones superfight
  16. If derandomie is just gonna dodge top competition she might as well just retire now ffs
  17. King_Can

    What's Next For The Winners & Losers Of UFC 239

    I wouldn’t mind seeing Izzy vs bones after seeing how bones never shot for a single takedown against a Muay Thai artist
  18. King_Can

    The CANS of UFC 239

    I actually thought Ben was dead. as for Luke I was extremely satisfied seeing him rocked, he probably couldn’t tell you his own damn name in the moment
  19. King_Can

    RIP Ben Askren's brain, career and bandwagon

    Ben aspirin was served a 3 piece and a coma
  20. King_Can

    Who should Santos defend the title against first?

    That fight was pathetic
  21. King_Can

    Jones just lost to a 1 Legged MW LOL

    Anyone that thinks santos didn’t win 1.2.5 shouldn’t watch this chit
  22. King_Can

    UFC 239: Jones vs. Santos

    That was not Jon Jones, 7 oblique kicks all fight
  23. King_Can

    UFC 239: Jones vs. Santos

    Dan blizarians 4 girls in the front row finally got the **** off there phones for the masvidal knockout lol
×