Jump to content
Bubba_Sparks

BigDaddyDelta's Official Clash of Clans Thread

Recommended Posts

Lol. The amount of moaning that goes on about good stuff never ceases to amaze me!! We get more loot and more xp than usual. Glass is definitely half full!

 

No moaning m7. I would just be slightly triggered if I only got to keep 16k of my 32k DE war bonus. Wouldn't have been hard for Supercell to fix it. They've done it with certain clan game/events/purchases. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smh.

You're getting wayyyyyy more than normal.

Glass half full bats...

 

Juice, ban this Supercell shill 

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm getting a full CC and I only beat the chit out of two th9s, lol

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm getting a full CC and I only beat the chit out of two th9s, lol

That's the kind of chirpy optimism that belongs on these shores.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jim is getting those points like his future in the clan depends on it.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dawn of Titans

 

DoT in 2018? Get on my level mates...

 

HTB12MWnSVXXXXXmXXXXq6xXFXXXf_grande.jpg

 

il_fullxfull.1202928107_n60w.jpg?version

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

fook... i just realized i got rick rolled

Your laid back banter would fit in well with the clan mate.

See if TUF will sell you his account when he retires; save all the boring grinding stuff.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Your laid back banter would fit in well with the clan mate.

See if TUF will sell you his account when he retires; save all the boring grinding stuff.

lol you must have missed out on welchfl0w gate ;) :lol:

 

but i was actually thinking to check out COC if it suits me

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

DoT in 2018? Get on my level mates...

 

HTB12MWnSVXXXXXmXXXXq6xXFXXXf_grande.jpg

 

il_fullxfull.1202928107_n60w.jpg?version

I demand a 30% share in all likes generated by this post, m8

Share this post


Link to post
Share on other sites

I demand a 30% share in all likes generated by this post, m8

 

I'm sorry, but I can't afford to feed my gigapet at that share. If you're still feeling upset about it, plz visit cashfl0w and Bubba's philosophical discussion on "likes" and it's effect on future generations. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm sorry, but I can't afford to feed my gigapet at that share. If you're still feeling upset about it, plz visit cashfl0w and Bubba's philosophical discussion on "likes" and it's effect on future generations.

jew_basic.jpg
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^

 

Bum mer,CoC block!

That's the kind of warm welcome that awaits!

 

In all seriousness, we've got a good mix from the fora in the clan.  None of the more aggressive posters are in it.  It's a good game, can be frustrating, but if you don't mind a bit of grind it might be up your street.

Share this post


Link to post
Share on other sites

That's the kind of warm welcome that awaits!

 

In all seriousness, we've got a good mix from the fora in the clan.  None of the more aggressive posters are in it.  It's a good game, can be frustrating, but if you don't mind a bit of grind it might be up your street.

i'm gonna give it a try soon.. might take a while before i reach power level 9000 and report for duty tho (also not finished with DOT yet)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

i'm gonna give it a try soon.. might take a while before i reach power level 9000 and report for duty tho (also not finished with DOT yet)

HUGE!

Keep us posted.  The doors to the clan are currently closed, but we'll always open them up for a forum legend.

Will also open them for you :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please rename thread to Rian Johnson appreciation thread...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

HUGE!

Keep us posted.  The doors to the clan are currently closed, but we'll always open them up for a forum legend.

Will also open them for you :)

got to love those sneaky cheeky bubba remarks lol

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

fuxk off

lol. Caught someone in the crossfire

Share this post


Link to post
Share on other sites

TUF hasn't retired. No jew would ever leave that much money there

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bats... I've benched arrow for this war because I'm going to do an eagle artillery cuck this war. Also we had 14 so had to cull most alts.

 

Can you lead the war after this one? It's been a while!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bats... I've benched arrow for this war because I'm going to do an eagle artillery cuck this war. Also we had 14 so had to cull most alts.

 

Can you lead the war after this one? It's been a while!

nope works got me on 6 days stint. I can lead one if we declare Tuesday at earliest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Someone let Rabbi TUF know there are free gems to be had in the chat ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

BATS - I've declared on your behalf. Over to you now.

Note that we've got 5 th11s in this one. Be a bit careful with the order- I'm only 5 but can probably hit higher targets than even V these days. Malik has very low heroes so is best hitting th10s.

 

Over to you chief. Let's keep this streak going!

Share this post


Link to post
Share on other sites

BATS - I've declared on your behalf. Over to you now.

Note that we've got 5 th11s in this one. Be a bit careful with the order- I'm only 5 but can probably hit higher targets than even V these days. Malik has very low heroes so is best hitting th10s.

 

Over to you chief. Let's keep this streak going!

i shall analyze with great care as i poop
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

BATS - I've declared on your behalf. Over to you now.

Note that we've got 5 th11s in this one. Be a bit careful with the order- I'm only 5 but can probably hit higher targets than even V these days. Malik has very low heroes so is best hitting th10s.

 

Over to you chief. Let's keep this streak going!

Hmm... pride cometh before a fall!

Next time give me some th9s to hit

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I logged on saw and was legit surprised you only got two

I was far too complacent. Didn't really scout, just dropped my troops without much thought. Lessons learned... have had a few good wars lately so I guess I was due a duff one. Sorry it was on your watch dude.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×