Jump to content
VertFTW

Vert's Bitcoin Thread

Recommended Posts

52 minutes ago, StompGrind said:

IDK who you talked to but keep talking. 🤣

If the whales make it drop to 20K i might throw another 10k at it.  

First rule of any investments: Have a plan of when you will exit and stick to it. And don't forget to diversify!

For every guy that doubled their money every month, there are plenty more who lost virtually everything.  

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Bubba_Sparks said:

First rule of any investments: Have a plan of when you will exit and stick to it. And don't forget to diversify!

For every guy that doubled their money every month, there are plenty more who lost virtually everything.  

I've got a plan but no strict d8 to get out. I'll know when it's time to cash in & i'm still probably gonna HODL some BTC & TSLA for yrs to come. 

I'm still way up on both BTC & Tesla even though my huge gainz kinda got smeshed the last few days. 

I'm somewhat diversified but not so much with my stock + BTC.

I own some art, precious metals & a pretty fat bank account. 

 

 

Edited by StompGrind
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, StompGrind said:

Should i buy more BTC? 🤣

 

tough spot here b/c it's a little uncertain atm

I see a lot of charts saying $26-$28k are incoming....but now Grayscale just reopened their funds for buying which could flood the market with more Bitcoin buyers....sheesh.

I bought the dip yesterday and will add to it if we see anything below $30k.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, VertFTW said:

hmmmmm.....altseason?

idk m8....if BTC dump hard, then no altseason...maybe if it ranges 31-36...then alt season? idk...bags are loaded tho

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, SVTContour98 said:

idk m8....if BTC dump hard, then no altseason...maybe if it ranges 31-36...then alt season? idk...bags are loaded tho

im thinking if anything it will be defi season......dont expect to see legacy zombie coins to do much against BTC.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, VertFTW said:

im thinking if anything it will be defi season......dont expect to see legacy zombie coins to do much against BTC.

some of them look primed tho....still holding my legacy coins...but my goodness....my list of alt bags is so long now that canpass would be pissed at me

Share this post


Link to post
Share on other sites

BTC creeping back up to 40K. 

As much as i don't like some of Jack's opinions he's right about BTC. 

Blockchain is the model for decentralized change, accountability & autonomy away from the slave/debt/manipulation fiat system. 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Excellent interview with Cathie Wood. 

 

5 platforms of disruptive innovation are:

Blockchain
DNA sequencing
Robotics
Energy storage
Artificial intelligence

ARK-Invest-Big-Ideas-2019-Innovation-Imp

innovation-is-key-to-growth-big-ideas-20

 

 

Edited by StompGrind

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, VertFTW said:

LINK popping and other oracle type ****coins are breaking out against BTC lol

WUT? 

BTC crushes them all. It's not even comparable. 

Everything besides ETH is basically $hitcoin at this point.....not that there isn't srs money to be made from other crypto & a lot of them look promising. 

Edited by StompGrind

Share this post


Link to post
Share on other sites

While the country fights over red & blue pills i take the orange pill 🤣

izq45sjvvz651.jpg

YUM

50834987947_98c66b868e_b.jpg.a0bd25dcdd0

Edited by StompGrind

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/16/2021 at 12:22 PM, SVTContour98 said:

mini alt season....glad I got a bag of DOT at $9 and SUSHI at $3

Dont Like either ****coins bit yeah good speculative plays.. .im more a fan of ETH and UNI un long run.

 

Ive got other alt bags in LINK, snx and aave...also want to get into comp and ocean but not sure yet...

 

So Many others but cant esperad myself out too thin. DYOR

Edited by VertFTW
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, VertFTW said:

Dont Like either ****coins bit yeah good speculative plays.. .im more a fan of ETH and UNI un long run.

 

Ive got other alt bags in LINK, snx and aave...also want to get into comp and ocean but not sure yet...

 

So Many others but cant esperad myself out too thin. DYOR

i have UNI/COMP/OCEAN/AAVE/LINK as well.....i'll get out of all of those completely at some point (except AAVE/LINK which i'm holding some for longterm)

Share this post


Link to post
Share on other sites
42 minutes ago, StompGrind said:

 

the FUD has been in full force lately....i saw  one of the companies that bought Bitcoin with their cash reserved fell for the double spend FUD and sold....LOL

They will be REKT in no time

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, SVTContour98 said:

Grayscale is making a LINK Fund....can't wait to buy a ton of it

Hmm remember I told you to buy like at 3 bucks? Lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...